duminică, 21 august 2016

Review produse Cien de la Lidl

Asa cum bine stiti sunt membra Buzzstore si am avut sansa sa testez multe produse trimise de ei. In ultima campanie la care am participat am testat kitul #buzzcien de la Lidl.
Kitul primit contine:
  • o crema anti-rid de zi Cien Q10
  • o crema anti-rid de noapte Cien Q10
  • o crema-ulei de dus Cien Med
  • o crema de maini Cien 75 ml
  • brosa Cien
  • portfard personalizat
  • o oglinda
  • 10 mostre crema anti-rid de zi Cien Q10
  • 11 brosuri informative
 Din brosura informativa am aflat ca acidul hialuronic si coenzima Q10 din crema reduce aparitia unor riduri noi prin favorizarea sistemului regenerator al celulelor bazale ale pielii. Vitamina E va proteja pielea impotriva imbatranirii premature si va reda stralucirea si fermitatea.
Crema de dus Cien Med are 5% ulei natural, protejeaza pielea impotriva deshidratarii. Mi s-a parut foarte important faptul ca produsul este testat clinic si dermatologic.
Dupa prima testare pot spune ca produsele miros minunat si hidrateaza pielea.

       Consultand brosura cu preturi primita observ ca, o crema de fata are pretul de 9,99 ron, iar crema-ulei de dus 6.99 ron, preturi forte mici in raport cu beneficile produselor. Va invit sa le testati si dumneavoastra! #damiunpont, #ProtejamFrumusetea

       Daca vreti sa deveniti membri Buzzstore si sa primiti produse spre testare va puteti inregistra dand click
aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu