sâmbătă, 18 februarie 2017

Kitul pentru albirea dintilor IWhite2 Instant

          Asa cum v-am mai spus, sunt membra Buzzstore si am ocazia sa testez diferite produse gratuit. Ieri am primit kitul pentru albirea dintilor iWHITE2 INSTANT. Mereu mi-am dorit ca dintii mei sa fie mult mai albi, eram fascinata de zambetul starurilor care aveau dintii de un alb stralucitor.

Ce contine kitul #buzziwhite2instant?
  • 1 tratament de albire iWHITE2 INSTANT
  • 1 pasta de dinti
  • 1 apa de gura
  • 5 brosuri informative si cupoane de discount pe care le voi oferi prietenelor mele ce vor vrea sa achizitioneze kitul cu reducere din farmaciile Sensiblu
  • 1 ghid Buzz

Cum folosim kitul?
   
           Mai intai periem foarte bine dintii folosind pasta de dinti iWHITE cu efect de albire. Aceasta contine PAP (o substanta ce actioneaza asupra petelor de pe dinti), micro-cristale (restaureaza si accentueaza albul natural al dintilor), particule polifosfatice (ce protejeaza dintii de pete, oprind cresterea placii dentare). Florura fortifica si remineralizeaza dintii.


         Urmeaza sa folosim tratamentul de albire. Cutia contine 10 benzi cu gel. Se aplica o banda pe dintii de sus si una pe dintii de jos si lasam gelul sa actioneze timp de 20 minute. Desi benzile sunt moi si flexibile, sincer prima aplicare mi s-a parut destul  incomoda. Cel mai greu mi-a fost sa nu inghit gelul. Timpul a trecut destul de greu,,,dar ''baba sufera la frumusete'' nu? 
Se recomanda sa utilizam produsul timp de 5 zile consecutiv. Ce mi s-a parut important este ca benzile au fost testate clinic din punctul de vedere al sigurantei si al eficientei, iar sursa de Calciu din gel fortifica dintii. 
Dupa ce timpul s-a scurs clatim foarte bine dintii, asigurandu-ne ca nu a mai ramas gel pe dinti si gingii. 
Inca dupa prima utilizare am observat ca dintii mei sunt mai albi si au o culoare mai uniforma.


Inainte de folosire
Dupa 5 zile
          . 
          Apa de gura contine blue covarine (ce are efect imediat de albire), hexametafosfat (care indeparteaza si previne aparitia placii) si PAP (substanta cu efect de albire ce opreste cresterea bacteriilor).Sticla are 500 ml.
Apa de gura se recomanda a se folosi de doua ori pe zi, dupa ce se spala dintii. Inainte de a folosi produsul se agita flaconul bine, pentru a activa ingredientele cu tripla-actiune. Se clateste gura timp de 30 de secunde, fara a inghiti amestecul. Se asteapta 30 de minute inainte de a manca sau a bea. 

In concluzie, se vede diferenta dupa folosire, sunt foarte multumita de produse, este o imbunatatire vizibila, desi tot nu am dintii perfect albi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu