vineri, 17 februarie 2017

Comanda mea Oriflame din campania 3/2017

Buna seara! Ieri am primit coletul Oriflame si trebuie sa va arat si voua ce produse am avut eu pe comanda si ce oferte minunate gasim in acest catalog!


Oferta acestei campanii mi s-a parut a fi crema pentru corp Milk&Honey Gold. O gasiti in catalog pentru doar 10 ron. Arata minunat, o puteti oferi cadou cu ocazia zilelor de 1-8 Martie si neaparat pastrati una pentru voi! Rar o gasiti la acest pret si miroase minunat!

O alt pret foarte bun este cel pentru tusul The One. Nu cred ca a fost vreodata atat de ieftin! Doar 12 ron! Am avut foarte multe pe comanda. Are o culoare intensa, se aplica usor, nu se intinde! Va recomand sa-l incercati!

Mai regasiti in comanda mea rujuri The One (13 ron), fonduri de ten Giordani Gold Mineral (35 ron si veti primi cadou si buretei pentru aplicare), samponul Eleo (care mie mi se pare super....miroase divin si lasa parul moale) si o solutie micelara de curatare a tenului.
Doamnele care au rasfoit catalogul si-au ales si cateva parfumuri: My Red (80 ron), un set Miss Giordani format din parfum, crema de corp si rimel (80 ron), Glacier (50ron - este un cadou pentru un domn), Amber Elixir (il ador! -60 ron).

Daca inca nu esti inregistrat la Oriflame si vrei sa te bucuri de reduceri pentru produsele preferate plus alte surprize iti foti face un cont dand click aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu