sâmbătă, 18 martie 2017

Testare aspirator Kirby

Saptamana trecuta am avut ocazia sa testez chiar la mine acasa un aspirator Kirby. Sincer nu auzisem nimic inainte despre acest produs si am fost destul de suprinsa. Totul a inceput cand m-a sunat o doamna spunandu-mi ca am fost recomandata de catre o prietena sa-mi spun opinia despre acest aspirator si sa-l vad la munca chiar la mine acasa. Am fost curioasa si am acceptat!
A doua zi, a venit la mine un baiat care ne-a povestit un pic despre acest aspirator si ne-a aratat ce poate sa faca. Vine cu o gramada de perii si periute cu care poti curata tavanul, peretii, poti sterge praful, poti spala covorul si gresia si bineinteles poti aspira.
Mi s-a parut initial complicat sa folosesti atatea perii si sa tii minte fiecare pentru ce este, dar pana la final m-am convins ca este un aspirator performant. A inceput prin a monta un tub lung cu care a putut aspira praful dupa tavan si dupa pereti, apoi mi-a aratat cum, fara probleme poti lua praful dupa draperii (un aspirator simplu trage draperia, acest aspirator insa pare doar ca o mangaie). Ne-a cerut apoi sa mergem sa curatam salteaua si am ramas surprinsa cand am vazut ce era pe ea, desi o tin in permanenta acoperita cu protectie si cu lenjerie. Ni s-a explicat ca aceea este piele care in timp se exfoliaza si ca este recomandat sa ne schimbam salteaua cam de 2-3 ori pe an...a mea are vre-o 5 ani :)).


La final, ne-a rugat sa luam aspiratorul personal, de care sunt foarte mandra (este Philips si pot sa spun ca trage praful destul de bine, sau cel putin asa credeam) si sa periem foarte bine covorul din sufragerie. Dupa aceea, a curatat iar covorul cu aspiratorul minune. O sa va pun poze sa vedeti ce a iesit din el. Aspiratorul Kirby ajunge mult mai in profunzimea tesaturii, este clar!



























A urmat apoi spalarea covorului...

Si in cele din urma pretul aspiratorului: 2300 euro!
In concluzie...mi-a placut Kirby, mi s-a parut un aspirator performant, este usor, curata bine, face cam tot ce este nevoie in casa (nu spala totusi vase si rufe :)) ), insa mi s-a parut un pret enorm...nu oricine si-l permite. Cu acesti bani ne putem lua o masina second hand, fara probleme. In orice caz, a fost o demonstratie interesanta. Pana sa vad asta nu credeam ca poate exista atata mizerie intr-un covor proaspat aspirat, sau intr-o saltea, deci traiam linistita crezand ca am o casa curata :)).







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu