luni, 6 februarie 2017

Reprezentant Oriflame sau Avon?

          Multe persoane incearca sa faca bani din vanzari directe. De-a lungul timpului am fost si eu inscrisa in multe companii: am fost reprezentant Infinity, Ladys, Life Care, Faberlic, Avon si Oriflame.
           Nu le-am lasat intamplator ultimele pe cele doua: Avon si Oriflame. In viziunea mea sunt cele mai intalnite si majoritatea oamenilor au auzit de ele sau au folosit macar un produs de la aceste firme.
           Eu le-am dat credit tuturor, am zis sa incerc sa vedem unde pot face cat mai multi bani, unde ma regasesc si acolo sa raman. La Infinity aveti produse de tot felul, atat cosmetice, cat si detergenti, haine, etc. Discounturile in schimb nu sunt foarte avantajoase si nici preturile de altfel. Nu am reusit sa am foarte multi clienti. La ladys, preturile din catalog sunt foarte mici, insa fetele care au cumparat produsele nu au fost foarte multumite de calitatea lor, astfel, am considerat ca este mai bine sa renunt. La life care, nu am reusit sa am comenzi foarte mari, din cate am observat erau mai mult produse bio, cred ca sunt destul de bune, insa mie nu mi s-au potrivit. Faberlic,,,a fost o data, demult, nici nu imi mai amintesc exact.
           Si am ajuns la Avon. Va spun drept ca la Avon aveam comenzi destul de mari. Preturile erau avantajoase, un gel de dus mare, de 500 ml,  costa in jur de 10 ron. Discounturile sunt cuprinse intre 10% si 40% in functie de valoarea comenzii, comanda minima fiind de 120 ron. Ce m-a deranjat insa ca desi aveam comenzi mari, de 40% discount, multe produse (cele ofertate) aveau 10%, altele (non-cosmetice) 15%. Nu era deloc placut sa car multe spumante de 1 L, si sa castig pentru ele aproape 1 ron :(. Am incercat inclusiv partea de dezvoltare, am fost lider Avon. Ce trebuia sa fac? Sa aduc alaturi de mine si alte persoane, care la randul lor sa devina reprezentanti. Pentru asta, esti rasplatit cu un discount cuprins intre 4-9%, in functie de mai multi factori. In concluzie,,,se pot face bani cu Avon, multe persoane folosesc produse si veti avea unde vinde, dar au un mare minus din punctul meu de vedere la discountul acela de 10%. Eu dupa un timp, cand am inceput sa castig bani cu Oriflame am renuntat la Avon si va voi povesti in continuare de ce.
         La Oriflame lucrurile sunt simple. Avem urmatoarea grila de discount:
                         -pentru comenzi mai mari de  70 ron-23%
                                                                     300 ron-30%
                                                                     600 ron-40%
Aici vad urmatoarele plusuri fata de Avon: -comanda minima este mai mica, astfel ca poti fi simplu client direct si iti poti cumpara produsele preferate cu o reducere de 23%, fara a trebui sa arati catalogul si altor persoane.
                                              -toate produsele au acelasi discount in functie de valoarea comenzii, nu exista discounturi de 15% sau de 10%
                                              -nu esti obligat sa plasezi comanda in fiecare campanie (la Avon daca intr-o campanie nu plasezi comanda, discountul tau se micsoreaza la comanda viitoare).
                                        
Trebuie sa recunosc ca initial aveam comenzi mai mari la Avon, dar desi comanda de la Oriflame era mai mica, castigam mai multi bani aici (tocmai pentru ca nu existau produse cu discount de 10% sau 15%). Incet, incet am inceput sa cunosc produsele, am inceput sa le recomand mai mult pe cele de la Oriflame si clientele mele au fost multumite.
          In plus la Oriflame mi-am facut o echipa, am calatorit alaturi de ei: in Grecia, in Egipt, anul acesta voi merge in Croatia. Fac cu pasiune tot ce fac si sunt rasplatita pentru asta si financiar.
           Daca vrei sa vii si tu alaturi de mine, daca vrei sa-ti cumperi produse Oriflame mai ieftine, sau vrei sa-ti completezi bugetul, poti da click aici , completeaza datele tale si te voi contacta pentru a-ti oferi un catalog cat mai curand.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu