marți, 31 ianuarie 2017

Ruj rezistent Max Factor - Review

Recent am descoperit 'regele' rujurilor,  pe care m-am gandit sa vi-l recomand. Nu ma machiez prea des, insa de fiecare data uram cand la o petrecere lasam ruj pe pahar, sau cand imi sarutam sotul si ii lasam ruj pe buze (preferam sa raman nepupata:)) ). Acum problemele mele s-au rezolvat. Am descoperit rujul LipFinity de la Max Factor. Il ador!
Mi l-am aplicat din magazin, am mancat, mi-am pupat sotul cand a venit acasa,,,si rujul meu inca era pe buze. Se da jos cu un demachiant uleios.
Rujul este lichid, se aplica usor, se usuca imediat si vine alaturi de un balsam. Fara el, mi se pare ca usuca buzele, deci neaparat de aplicat si acel balsam deasupra!
Pana acum mi se pare cel mai bun ruj testat de mine. Daca descoperiti altul care sa persiste o zi intreaga sa ma anuntati si pe mine sa-l incerc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu