duminică, 29 ianuarie 2017

Comanda mea Oriflame, Campania 2/2017

Astazi as vrea sa va prezint comanda mea din catalogul 2 Oriflame. Gasiti aici linkul daca vreti sa rasfoiti si voi catalogul si sa vedeti ofertele.



Ce mi-a placut cel mai mult? Ce mi-a displacut?
Cel mai mult mi-a placut caseta de bijuterii...este foarte frumoasa, de o calitate foarte buna. O gasiti in catalog la 50 ron. Mi-a placut si setul Giordani, format din perle, creion de ochi, rimel si pensula (tot setul 50 ron). Vreau sa va atrag atentia si asupra cremei DiamondCellular (poate fi folosita de persoane cu varsta de peste 40 ani), am doua doamne dragi care o folosesc de cativa ani si sunt foarte multumite.
In aceasta campanie au aparut si doua parfumuri Eclat pentru el si pentru ea (am avut pe comanda doar Eclat lui). Le veti primi la pretul de 60 ron si vin fiecare cu cate un cadou: Butoni pentru parfumul barbatesc si un superb inel pentru Eclat mademoiselle.
Am mai avut pe comanda si un balsam Tender Care (apropo,,,a fost primul produs cu care Oriflame a iesit pe piata acum 50 de ani), 3 farduri mono, 5 creioane Very me cu cate doua nuante fiecare, un parfum barbatesc Signature, o pudra Giordani, un gel pentru ingrijirea genelor si sprancenelor si uite asa ajungem si la produsele din catalog care nu mi-au placut :(. Mi se intampla rar sa nu-mi placa vre-un produs Oriflame, dar trebuie sa spun ca am fost dezamagita de cerceii si bratara Natalia (sunt foarte mate, si par lipsite de calitate). Colierul in schimb este dragut. Daca vreodata sunteti nemultumiti de vre-un produs Oriflame (si va garantez ca se intampla rar) nu va temeti sa-l returnati. Cei de la Oriflame isi respecta clientii si va vor returna intreaga suma. Nu aveti nimic de pierdut.

Va amintesc ca daca vreti sa cumparati produse Oriflame cu reducere va puteti inregistra ca si client direct. Va las linkul aici. Va voi contacta apoi si va voi oferi un catalog gratuit. De abia astept sa ne cunoastem!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu