marți, 31 ianuarie 2017

Review Oja OPI

Dragele mele,,,astazi am sa va povestesc despre ojele OPI. Trebuie sa va marturisesc ca imi doream de mult sa achizitionez una, ma tot uitam pe reviewuri (si cred ca asta m-a tinut pe loc pentru ca citeam atat comentarii pozitive, cat si comentarii negative). Tot amanam spunand ca e doar o oja, ca am zeci acasa, ca nu merita sa dau atatia bani pe ea. Pana cand,,,m-am dus la raftul cu oje OPI din magazinul Kendra, Unirii si... oja a invins :)). Bineinteles ca nu am reusit sa ma hotaresc foarte usor asupra nuantei,,,as fi vrut multe...apoi am respirat adanc, am zis intai sa le incerc, si daca imi plac, pot veni oricand sa-mi iau altele. Nu va inchipuiti ca am ales doar una :))). Mi-am luat intai un top coat, apoi am ales o nuanta de rosu. Ojele costau 50 ron. Pe raftul de jos am vazut unele, tot OPI, la reducere cu 25 ron...Bineinteles ca am ales si de acolo una (initial m-am gandit sa nu o mai iau pe cea scumpa, apoi mi-am zis ca poate astea la reducere nu sunt la fel de bune,,,pe scurt am zis sa incerc si ojele OPI la pret intreg si pe cele la reducere :)) ). Pentru ca am cumparat doua la pret intreg  am primit inca una cadou..,si iata-ma posesoarea a 4 oje OPI. Nu am putut sa ma abtin si mi-am luat si una Sally Hansen (la recomandarea vanzatoarei, care mi-a spus ca sunt cele mai bine vandute din magazin).
Ajunsa acasa primul lucru pe care l-am facut a fost sa-mi fac unghiile, de emotie am cam depasit unghia :)). Ca si prima impresie: foarte lucioase, se aplica frumos,,,am fost foarte mandra de alegerea facuta. Ieri nu am spalat nici un vas, m-am gandit sa ma bucur de oja :)). Astazi am zis sa vedem daca trece si testul spalatului de vase. Ce pot sa va spun? La mana stanga oja este intacta, la mana dreapta mi-a sarit un pic pe varful unghiei degetului mijlociu (o fi degetul defect:))) ). Sunt curioasa cate zile persista...va tin la curent!
Legat de cat persista o oja sunt persoane care se dau cu o oja ieftina si manichiura persista si sunt persoane care se dau cu oja scumpa si degeaba! Pentru mine,,,as fi foarte fericita daca oja mea ar tine 4-5 zile.
Va pun poze cu achizitile mele! Pupici!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu