duminică, 2 aprilie 2017

Comanda mea Oriflame din catalogul nr 5/2017

       Asa arata coperta catalogului 5, care din punctul meu de vedere este cel mai bun de pana acum, pe anul 2017.

       Aceasta a fost comanda mea, o comanda mare pot spune.


         Regasiti in ea urmatoarele parfumuri de dama: Amber Elixir (il ador!!! In acest catalog la pretul de 50 ron) avand note de ambra, heliotrop si mandarina, So fever (50ron) cu note de floare de ghimbir, lemn de santal si coacaze negre, noul parfum Volare Gold cu note de trandafir, caramel si piersica (70 ron),  Giordani Gold Original (cel mai renumit si cel mai bine vandut parfum de la Oriflame) cu note de mandarina, flori de portocal si patchouli (60 ron) si minunatul Giordani Gold Essenza (locul 1 in topul preferintelor mele) un parfum florar-lemnos cu note de bergamota si flori de portocal. Este cel mai concentrat parfum de la Oriflame, mirosul lui persista cel mai mult, nefiind apa de parfum, ci esenta. Capacul sau este finisat cu foita de aur. In acest catalog pretul lui este de 100 ron.

Amber Elixir

       Am avut in comanda doua bucati din parfumul barbatesc Be the Legend, un parfum care mie imi place foarte mult, cu note de piele, mar si boabe tonka. Pretul lui este extraordinar de bun, 45 ron, avand o reducere de 50%.
       Cea mai buna oferta din acest catalog este, fara indoiala, cea a rimelului the One. Este cel mai bun rimel pe care eu l-am avut vreodata (si am avut inclusiv unele de renume). Ce este special la el? Are periuta atat cu peri scurti, ce ridica si curbeaza genele, cat si cu peri lungi, ce separa si alungesc fiecare geana in parte. Practic nu veti avea deloc gene lipite. Il gasiti in catalog, la pretul incredibil de 10 ron, practic cel mai mic pret la care eu am vazut acest rimel! De obicei, atunci cand el este la reducere in gasim la un pret cuprins intre 15-18 ron.


        Ce imi mai cer clientii mei? Trusa de sprancene, care, acum este si ea la reducere-25 ron. Contine 2 nuante de fard pentru sprancene, ceara pentru fixare si 2 aplicatoare. Ce imi place mie la ea? Ca atunci cand o folosesti creaza sprancene perfecte, fara a da aspectul de nenatural.

     Trusa de farduri are nuante sidefate, ce rezista pe pleoape si o gasiti in catalog la pretul de 28 ron.
        Am mai avut pe comanda un ulei de par, un gel de dus/sampon pe care l-am luat pentru copiii mei, doua rujuri, un luciu, sapunele cu forma de inimioara ( 3 ron), creme de maini (5 ron), un gel de dus, un sapun lichid, un fond de ten The One,  un iluminator, nou aparut, pe care eram nerabdatoare sa-l testez si niste perle Giordani Gold - Golden Radiance, in editie limitata. Perlele de la Oriflame, sunt unele de calitate, ce dau tenului o acoperire naturala. Se consuma foarte, foarte greu, deci va veti bucura de ele un timp indelungat. Au o reducere de 50%, avand pretul de 35 ron.

       Mai vedeti in poza de mai sus si un pix auriu, un pix pe care il gasim rar in catalog, iar eu il comand de fiecare data cu drag. Imi place foarte mult cum arata, mai ales ingerasul cu care este prevazut :). O sa mai vedeti si un set auriu, un set pe care l-am primit cadou, pentru ca am avut comenzi mari 3 campanii consecutiv. Este un set semnat de Monica Barladeanu.
  
      Daca v-au placut produsele prezentate, daca vreti sa le incercati, daca vreti sa le achizitionati cu o reducere cuprinsa intre 23-40% fata de pretul de catalog, va puteti face un cont Oriflame, iar produsele vor veni chiar la tine la usa, printr-un curier rapid. Iti poti face contul, completand datele tale in formularul pe care il gasesti dand click  aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu