joi, 20 aprilie 2017

Crema masaj facial Ayurmed-Review

       Inainte de Paste am primit, printr-o campanie Brander, sa testez crema pentru masaj facial cu scortisoara si curmale de la Ayurmed. Sincer nu stiam ca exista un asfel de produs si am fost foarte curioasa sa o incerc. Cine nu iubeste masajul?  Avand doi copii mici, superactivi, de abia asteptam sa gasesc un pic de timp sa ma rasfat, iar un masaj facial suna incredibil :).

        Dar sa va povestesc un pic despre crema:
        Contine extracte din plante care hranesc tenul obosit si deshidratat (cu doi copii, va inchipuiti ce odihnita sunt).

        Extractul din scortisoara, contine minerale si uleiuri esentiale
  • stimuleaza circulatia sanguina, 
  • reduce ridurile fine, 
  • are efect antiinflamator si antibacterian.
       Uleiul din germeni de grau contine antioxidanti si fitosteroli fiind recomandat pentru:
  •  prevenrea imbatranirii pielii 
  • proprietatile de tonifiere.
       Extractul de curmale contine de asemenea antioxidanti si vitamina A cu eficienta in:
  •  prevenirea aspectului tern al pielii si aparitia petelor. 
       Vitamina A si acizii grasi:
  • refac bariera lipidica a pielii, 
  • regleaza secretia de sebum
  • mentin hidratarea acesteia.
      Combinatia de ulei de germeni de grau si extract din curmale, datorita proprietatilor antioxidante, contribuie la protectia pielii impotriva factorilor externi, stimuleaz circulatia sangelui si limfei, tesuturile sunt mai bine oxigenate, activand astfel si eliminarea toxinelor. De asemenea, productia de colagen si elastina este stimulata, tenul devenind mai ferm.

    Mod de utilizare: Se aplica pe tenul curat si se maseaza usor. La final se curata excesul de crema cu o discheta demachianta si se clateste fata cu apa calda. Poate fi utilizata si pentru masaj corporal.


       Mie mi-a placut crema: miroase divin, este grasa, dar in acelasi timp mi-a intrat in piele, nu mi-a ramas vre-un surplus pe ten, m-am bucurat de un masaj de calitate :). Tenul a ramas fin, iar pielea nu se simte incarcata. Voi continua sa o folosesc!
       Rasfoind catalogul Ayurmed, care mi-a fost oferit o data cu crema pentru masajul facial, am descoperit si alte produse minunate, toate naturale, cu continut de plante: sirop protector natural al cailor respiratorii, sirop pentru digestie sanatoasa, pentru imunitate, pentru ficat, pentru eliminarea parazitilor intestinali, tablete pentru anemie, pentru articulatii, etc. Va recomand sa intrati pe siteul Ayurmed si sa descoperiti promotiile lor!


2 comentarii: