duminică, 26 martie 2017

Comanda mea Oriflame din campania 4

   Aceasta este comanda mea din catalogul nr 4 Oriflame


    Am luat sa le prezint clientelor mele intreaga gama de rujuri noi lansate Colourbox. Acestea sunt nuantele:


      Le gasiti in catalog, la un pret avantajos, doar 10 ron. Au avut un mare succes!
      Ce mi-a mai placut? Faptul ca in aceasta campanie pentru fiecare set de ingrijire Novage achizitionat primeam un parfum Volare Gold, parfum ce va fi lansat oficial in catalogul urmator. Eu deja folosesc setul Ecollagen si v-am descris intr-un alt articol cat de mult imi place si cum il folosesc. Il poti citi aici. Aceste seturi sunt profesionale, au fost testate clinic, au celule stem din plante si fiecare contine 6 produse pentru ingrijirea zilnica: demachiant, lotiune tonica, ser, crema contur ochi, crema de zi si de noapte. Sunt pentru 4 categorii de varsta: 20+, 30+,40+, iar in aceasta campanie s-a lansat setul pentru varsta de 50ani+.

       Am mai achizitionat pentru mine benzile epilatoare pentru fata, cu care ma impac foarte bine! Smulg perfect parul nedorit. Fiecare set contine 10 benzi plus 4 servetele cu un ulei pe care sa le folosim dupa epilare, pentru a nu ne irita. Daca sunteti interesate de acest produs, il puteti gasi in catalog la pretul de 20 ron.
    Spuna de par de la Oriflame, este un alt produs pe care il ador! Nu incarca parul, nu-l lasa lipicios si cel mai important, contine keratina, o proteina ce se regaseste in mod natural in par, care ii asigura elasticitate, rezistenta si protectie. In acest catalog, gasiti spuma de par la pretul de 18 ron.
   Daca si tu iubesti produsele cosmetice, daca vrei sa le achizitionezi cu reducere fata de pretul de catalog, sau daca vrei sa faci ceva bani de buzunar, te invit sa te inregistrezi la Oriflame, apasand aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu