miercuri, 22 martie 2017

Vopsea de par Color Expert de la Schwarzkopf - Review

          Asa cum stiti, sunt membra Buzzstore si am ocazia sa testez diferite produse. Ultima campanie la care am participat a fost cea de la Schwarzkopf, unde, am testat noua vopsea cu #omegaplex, Color Expert.
Mi-am ales sa incerc nuanta Ciocolatiu auriu (numarul 6.65).
Acesta este kitul pe care l-am primit...

      Ce contine?
  • 2 cutii Schwarzkopf Color Expert
  • 6 brosuri cu informatii despre produs pentru mine si pentru 5 prietene
  • 6 vouchere cu 20% discount valabile in magazinele DM
  • 5 pensule cadou pentru prietenele mele (care s-au bucurat foarte mult cand au primit de la mine cadoul)
  • 1 kit pentru vopsit constand intr-un bol si 3 pensule
      Bineinteles ca eram nerabdatoare sa ma vopsesc si a doua zi, dupa ce am primit kitul #buzzcolorexpert m-am apucat de treaba! Sotul meu a fost stilistul :)).
Cutia de vopsea contine:
  • 1 tub cu crema coloranta
  • 1 dispozitiv de aplicare cu emulsie fixatoare
  • serum impotriva ruperii parului
  • tratament reparator dupa vopsire
  • tratament reparator dupa 3 saptamani de la vopsire
  • pliant cu instructiuni
  • manusi
      Ce mi s-a parut mie diferit fata de alte vopsele de par? Acel serum impotriva ruperii parului. Are consistenta unui ulei, se pune in bol, dupa crema coloranta si rezultatul pe care l-am observat imediat dupa ce m-am vopsit a fost ca parul meu este catifelat, nu aspru cum era de obicei. Mi-a lasat o impresie foarte placuta! 
        Acesta este rezultatul final (parul meu natural este brunet), iar pentru lungimea parului meu am folosit doua cutii de vopsea.
     Citind, am aflat ca, vopseaua de par SChwarzkopf Color Expert nu deterioreaza firul de par, fiind imbogatita cu tehnologia OmegaPlex - o tehnologie revolutionara folosita in saloanele profesionale, o combinatie de acid succinic, aminoacizi si polimeri hibrizi care protejeaza firul de par in timpul colorarii sau decolorarii. 
      Asa cum v-am spus, mie mi-a placut foarte mult rezultatul si categoric o voi mai folosi!
      Daca vreti sa va inregistrati si voi la Buzzstore si sa testati produse gratuit la voi acasa va puteti inregistra dand click aici

6 comentarii: