duminică, 10 ianuarie 2016

Povestea mea in Oriflame

       Eu m-am alaturat Oriflame in urma cu foarte mult timp,,,cred ca sunt 15 ani cel putin, mai intai pentru a-mi lua produse pentru mine mai ieftine, apoi pentru ca, fiind la scoala imi era usor sa arat catalogul colegelor si sa castig niste bani. Asta am facut ani si ani, am terminat si facultatea, m-am angajat,,,mereu dadeam comenzi si castigam un anumit discount din comenzile mele. Eram invitata de sponsorul meu, Paula, persoana care ma inscrisese in Oriflame la diverse evenimente, dar nu ma duceam, din lipsa de chef, mi se parea neimportant,,,nici nu mai stiu de ce. Pur si simplu mereu gaseam motive sa nu ma duc. Stiam insa ca ,Paula castiga niste bani si din inregistrarea altor persoane in structura ei, dar nu ma interesa acest aspect, consideram ca nu este de mine :). Anii au trecut, am devenit mai intai sotie, apoi mama si banii nu prea ne mai ajungeau. Am incercat sa caut ceva de munca la domiciliu, am incercat sondaje de opinie, pana mi-am amintit sa o caut pe Paula. Ne-am intalnit la Mc Donalds de la Unirii si mi-a explicat ce facea ea si cati bani castiga, mi-a explicat ca pleaca in diverse calatorii alaturi de Oriflame. Mi se pareau vorbe, nu credeam ca asta este posibil, dar am decis sa incerc totusi. Am ajuns acasa, mi-am sunat prietene, colege, rude,,,si le-am spus cum pot castiga ele alaturi de Oriflame si am primit doar refuzuri...Eu intrebam pe toata lumea daca nu cumva vor sa fie reprezentanti Oriflame, le spuneam ca pot castiga multi bani, ca Paula castiga, ca ea calatoreste,,,si imi spuneau: "Paula a avut noroc, ea face asta de mult timp,,,ia incearca tu si cand ajungi ca ea, atunci ne apucam si noi' sau " Nu este pentru mine, lasa ca, cumpar de la tine produse'.
       Mi-au cam taiat elanul dar am decis rapid ca daca nu incerc mai mult nu am cum sa stiu daca merge sau nu. A doua zi am participat la o actiune intr-un liceu, unde am inregistrat o fata, care este si acum alaturi de echipa mea, am vorbit si am vorbit si am ajuns usor, usor sa am oameni in echipa mea. Sotul imi spunea sa termin cu prostiile, eu deja prinsesem curaj. Cand am ajuns prima data la nivelul de 15% si am vazut ca aveam in cont aproape 1000 ron nu-mi venea sa cred. Asta m-a ambitionat si mai mult. Intre timp am intalnit fete minunate, aveam acelasi vis, sa castigam bani, sa calatorim, sa ne schimbam viata. Am ajuns director, am castigat si bonusul de 1000 de dolari, plus venitul meu care era in jur de 2000-2500 ron la 3 saptamani.
      Am calatorit alaturi de Oriflame pana acum in Bulgaria, in Grecia, in Egipt, numai in conditii de 5 stele. Am cunoscut oameni dragi, oameni care acum sunt alaturi de mine, s-au legat prietenii. Ce m-a facut sa-mi dau demisia de la fostul job dupa terminarea concediului de crestere copil? Faptul ca la Oriflame esti mereu provocat, mereu sunt competitii, mereu poti atinge noi trepte in planul de succes, cunosti oameni care iti devin prieteni, faptul ca nu ai sefi si in permanenta conducerea companiei este alaturi de noi, faptul ca esti recompensat in functie de rezultate.
    
          Poti sa te inregistrezi si poti castiga in trei moduri: economisesti bani, fiindca la o comanda de 70 ron beneficiezi de o reducere de 23%. Comanda se plaseaza online, produsele vin acasa contra unei taxe de 7 ron.
           De cate ori v-ati cumparat produse cosmetice din supermarket si doamna de la casa v-a spus ca produsele costa 70 ron, dar ca va face pe loc o reducere cat de mica?
           Apoi poti arata catalogul si altor persoane: colegilor, rudelor, vecinilor si poti strange comenzi mai mari, fiindca la o comanda de 300 ron ai o reducere de 30% (platesti in jur de 210 ron) si la o comanda de 600 ron iti raman aproximativ 240 ron (avand o reducere de 40%). De cate ori nu ai recomandat persoanelor de langa tine sa cumpere un ruj, un parfum o esarfa, fiindca au vazut-o la tine si le-a placut? Le-ai spus de unde ai achizitionat-o. Ai fost platit pentru asta? Nu...acum este timpul!
          Si partea care mie mi-a schimbat viata: poti povesti si apropiatilor cum pot scuti niste bani, sau cum pot face bani si vei fi recompensat cu un procent din comenzile persoanelor recomandate. Da binele mai departe, invata si alte persoane cum pot economisi si binele se va intoarce spre tine. Vei castiga bani, iti vei indeplini vise, vei calatori, vei fi mandra de tine!

          O sa atasez si cateva poze de la diverse evenimente la care am participat alaturi de Oriflame si de la calatoriile in care am fost. Stiu un singur lucru: Oriflame poate schimba vieti, iti poate indeplini visuri...trebuie doar ca tu sa muncesti si sa crezi!
    Pentru mai multe detalii, pentru ajutor, pentru cei ce va doriti sa castigati bani, sa va schimbati viata, va stau la dispozitie si va astept alaturi de mine. Promit sa va ajut neincetat!
     Completand datele de aici, intri automat in echipa mea si in minunata lume Oriflame!
                                   
                               
                               
































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu