duminică, 13 aprilie 2014

Un weekend cu cortul la Iezer

In luna iunie am fost un weekend cu cortul la Iezer. Se ajunge destul de repede din Bucuresti, sunt aproximativ 200 km. Trebuie sa mergeti pe autostrada Bucuresti-Pitesti. Dupa ce iesiti din autostrada mergeti prin Campulung spre Leresti. Peisajul este de vis, parca scos dintr-un tablou. Am fost 5 cupluri. Ne-am pus corturile intr-o poienita, exact langa un rau, putin mai sus de cabana Voina. Surprinzator este destul de curat pe acolo, sper sa ramana asa si sa avem cu totii grija sa pastram ceea ce ne-a oferit Dumnezeu. Am mers pana la cabana Cuca, unde planuiam sa mancam o ciorbita, iar baietii sa bea o bere rece, surpriza insa...nu aveau nimic de mancare si nici de baut, doar paturi pentru cei ce vroiau sa inopteze acolo (10 ron/noapte). Oricum este o destinatie perfecta pentru un weekend petrecut in natura. Am atasat si poze pentru a va convinge...
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu