duminică, 21 octombrie 2018

Inovatia V.I.Poo de la AirWick, sau secretul mirosului placut din baie

          Atunci cand imparti baia cu mai multe persoane, fie ca esti la munca, acasa sau in vizita la cineva, este jenant sa ramana in urma ta un miros urat. Acest lucru creeaza multe neplaceri. Cei de la AirWick vin in sprijinul nostru cu un nou produs: sprayul V.I.Poo.

           Sunt trei arome: Lamaie (Lemon Idol),  Lavanda (Lavender Superstar) si Aqua (Fresh Model), au 55 ml, se pot lua cu usurinta in geanta si rezista pana la 100 de aplicari.

           Cum se folosesc? Se agita bine produsul si se aplica 3-4 pufuri in vasul de toaleta, inainte de utilizare. Odata pulverizat, sprayul V.I.Poo cu uleiuri esentiale formeaza o pelicula la suprafata apei ce neutralizeaza mirosurile neplacute si elibereaza un parfum placut in aer. Este simplu!

           Eu am primit kitul #buzzVIPoo in cadrul campaniei BUZZStore.



           Produsele sunt extraordinare, isi fac foarte bine treaba, mirosul degajat in baie este unul proaspat. Preferatul meu este VIPoo Lemon.



 Te invit sa testezi produsele si sa-mi lasi si tu parerea ta despre ele! Eu le ador!
           
           
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu