joi, 31 mai 2018

O piele ca de bebelus cu aparatul de ras Gillette Venus

In noua campanie Buzzstore am fost invitata sa testez aparatul de ras Gillette Venus Breeze.

Ce am primit mai exact in kitul #buzzvenusbreeze?
  • 2 aparate de ras Gillette Venus Breeze 
  • 1 geanta pentru cosmetice
  • 2 flyere cu informatii despre produs


         Sincer eram nerabdatoare sa le testez,,,nu am avut rabdare sa citesc informatiile despre produs, asa ca am desigilat repede pachetul #venusbreeze. Aparatul vine cu 2 rezerve, am montat prima rezerva si m-am apucat sa-l folosesc. Prima impresie a fost ca este un pic mare, fata de ce foloseam eu inainte, insa am avut supriza placuta sa vad ca pur si simplu aluneca pe piele, lasand-o neteda si perfect epilata!


Ce are special acest aparat?
  • are 2 benzi lubrifiante cu unt de corp, care ofera o senzatie extraordinara de confort
  • are un capat rotunjit care pivoteaza pentru a se adapta epilatului din zonele greu accesibile
  • are 3 lame pentru un epilat precis.
Pe mine m-a convins si va recomand cu drag sa-l testati si voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu